Wednesday, March 28, 2012

ma tunnen midagi , mida olen ise põhjustanud teisele . midagi , mis on .. südamevalu . kui olla aus , siis olen ma tegelikult tühi . ma kardan õhtuid , ma kardan öid ja päeval olen ma lihtsalt elutu . mida ma olen teinud .? mis on juhtunud .? mida ma ootan .? fakkkkkkkkkkk . kuid ma olen siin ja ma elan , hingan , tunnen . tead , ma ei tea isegi , mida ma öelda tahan . ma olen Tal olemas . ja ma toetan Teda . ma lasen Tal olla õnnelik . ükskõik kuidas .


see vastik tunne kui Sul on nii palju öelda , kuid samas mitte midagi .


olgu , ma olen ahastuses ja ilmselt oleks mul hea meel , kui mu pea peaks vastu sellele kui peksaksin seda mõned korrad korda mõned korrad vastu betoon seina . minu jaoks ongi kõik üks suur sein praegu . takistus . tühjus . seisak .



No comments:

Post a Comment