Sunday, November 20, 2011

olen siis haige ja ülisitas tujus . ja seda kõike alates eilsest hommikust . magasin vist täna 15 tundi , kui ma ei eksi . vähemalt üritasin . iga tunni tagant ärkasin vast ikka üles hetkeks , et neelata aga neelata on ÜLIMEGA valus .! niisiis joon mingit kurgusiirupit ja loodan , et hakkab paremaks minema . tegelikult olen ma ju jube palju maganud .. see pole normaalne . eriti minu puhul . aga voodist ma püsti ka ei saa . varsti lähen vast tagasi kuna jalad ei kanna absoluutselt . mul tuli meelde , miks ma üleüldse eile õhtul kell 8 umbes magama üritasin minna . sest peale selle , mis mu kurguga toimub , olid mul veel kõhukrambid või ülitugevad pisted ja asja . sellega oli ka muidugi mega tore olla . ja mul oli külm ka . seda ei juhtu tihti . tavaliselt käin ju poole talve peal ka lahtise mantli ja sallita , kuid nüüd olid mu jalad jääkülmad . läksin siis teki alla ja ei midagi . ei mingit faking soojust . kurk megavalus , neelata ei saa , kõhukrambid ja jääkülmad jalad . tõin siis elutoast endale IPodi ja panin enda kõrval padjale selle muusikat mängima , et magama jääksin . kui mul väga halb on üldjuhul , siis ma hakkan jalgadega rütmi mängima või ennast õõtsutama . aga kuna jalad olid pm töökorrast ära , siis püüdsin end õõtsutada niipalju kui sain selle kõhuga . see paneb mind lihtsalt magama kiiremini kui ma end ära väsitan millegagi . mingi hetk jäingi magama kuid siis ärkasin selle peale , et vanemad tulid koju . olin siis täpselt 21 min maganud . ajee . täna hommikul ärgates ei uskunud ma , et suutsin niikaua venitada magamisega . aga no samas see on hea . praegu on olemine ülinatuke parem , kuid ma ei hakka lootmagi , et see nii jääb ..
tahaks puhata . Treimanis . viimasel ajal mõtlen sellele kohale päris palju . iga päev ikka . nendele kolmele päevale , mis me seal olime Greeta ja Dannuga . me ei teinud mitte midagi . tõesti pm mitte midagi . käisime 7565238 korda päevas poes ja ostsime poe saiakestest tühjaks ja muud träni . iga hommik või lõuna käisime ujumas ja õhtul vaatasime kõik kolm lolli näoga päikese loojangut , tantsisime või mängisime niisama debiilikuid ja ehitasime liivalosse . me pm ei teinud tõesti mitte midagi , kuid me puhkasime ja ma igatsen neid hetki ..



No comments:

Post a Comment