Friday, November 18, 2011

öösel kirjutasin Greetale igasuguseid kirju . pisikesi . mingi kahe lauselisi , sest ma teadsin , et kui Ta siit kolmeks päevaks uttu tõmmanud on , Ta lihtsalt sureb koduigatsuse kätte ära ja siis Tal on minusugune tola vähemalt meeles ja see ajab naeratuse kindlasti Ta näole . :) , tean , et Ta mõnuleb praegu seal kuskil mullivannis , kuid millest Ta mõtleb .? ee .. kodust , minust ja igast muudest asjadest peale selle , et Ta võiks puhata . :D , totu . aga ma ei teagi , mis ma siis tegema hakkan .. täna saingi korra Greetaga kokku , andsin Talle asjad üle . kirjad , kallid ja muud staffi . :) , pärast läksin poodi ja ostsin Lorettele väiksed toolid ja laua ning läksin Margoti juurde neid kokku panema ja üht teist lauda maha lammutama . täna olin ma siis korralik töömees . :D , nüüd olen kodus ja passin lihtsalt telekat . vähe maganud ka , ilmselt täna varem magama . natuke muretsen Greeta pärast ka , sest ma tean , milline Ta on kui kodust eemal ja Tema mõtted .. Ta satub ahastusse seal . :D , aga ma loodan , et Tal on kõik väga hästi . Ole tubli , Greeta . ;*



No comments:

Post a Comment